Nyomorékok, a retardáltság ideát van...

Hy, aki arra számított, hogy ez a blog rólam fog szólni annak csalódást kell, hogy okozzak ugyanis ez a blog a világ barmairól szól, nem pedig kifejezetten rólam, én a legtöbb történetnek csak külső megfigyelője vagyok vagy az az arc aki k*rvára felhúzza magát azon, hogy hogy lehet v.ki ekkora nyomorék ???

Friss topikok

Linkblog

Nyitány

2008.12.17. 19:57 | 'G | Szólj hozzá!

Üdv mindenkinek,

Mint azt már említettem a blog a sok nyomorékról szól nem pedig rólam. Azér most indult mer most láttam elérkezettnek az idejét szal. azér most mer mostanra már annyi ilyen történetem van a sok fogyatékosról, hogy nem toom mindet fejben tartani és mivel nem mesélhetek folyton csak arról, hogy ma mennyi seggfejt láttam ezér inkább ide írom és ha vkit érdekel majd jól elolvassa.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyomorekok.blog.hu/api/trackback/id/tr71828604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása